Μηχανοκίνητος αθλητισμός, Φορμουλα 1
Συντονιστής: Νέοι
Μηχανοκίνητος αθλητισμός, Φορμουλα 1
από epgiorgos82 » 19:27 pm 18 01 2007
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
Πρόγραμμα 2007
από epgiorgos82 » 22:39 pm 28 01 2007
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
από epgiorgos82 » 19:38 pm 12 02 2007
Μετά την Πάτρα, το Ηράκλειο και τον Ορχομένο και η Θεσσαλονίκη διεκδικεί κατασκευή πίστας Formula 1.
Ακόμα πιο κοντά στην πραγματοποίηση του ονείρου χιλιάδων Ελλήνων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού για κατασκευή πίστας Formula 1, βρίσκεται η χώρα μας. Κι’ αυτό γιατί ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης, σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε στης (5/2), ανακοίνωσε την επίσημη διεκδίκηση πίστας αγώνων της Formula 1 μετά την υπογραφή του προεδρικού διατάγματος με τις οποίες καθορίζονται οι προϋποθέσεις για την κατασκευή της. Ο κ. Ψωμιάδης, έκανε λόγο για ένα μεγάλο αναπτυξιακό τουριστικό έργο το οποίο θα βοηθήσει τα μέγιστα στην οικονομική ανάκαμψη της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας και θα μειώσει δραστικά το ποσοστό της ανεργίας.
Στη συνέχεια παρέθεσε σειρά επιχειρημάτων τα οποία ενισχύουν την υποψηφιότητα του νομού Θεσσαλονίκης υπογραμμίζοντας ιδιαίτερα την αποβιομηχάνιση της περιοχής η οποία συντελέστηκε τα τελευταία χρόνια, την έλλειψη μεγάλων αναπτυξιακών έργων, την αναγκαιότητα αύξησης των θέσεων εργασίας ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην ανάγκη διεθνούς προβολής της Μακεδονίας σε εποχές - που όπως τόνισε χαρακτηριστικά - οι παραχαράκτες της ιστορίας εξακολουθούν να προκαλούν.
«Αποφασίσαμε ως νομαρχία να διεκδικήσουμε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα την κατασκευή του μοναδικού στην Ελλάδα αυτοκινητόδρομου», δήλωσε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης και συμπλήρωσε: «Κινηθήκαμε ουσιαστικά και μεθοδικά έχοντας βεβαίως υπόψη μας ότι υποψηφιότητα για την πίστα έχει εκδηλωθεί από την Πάτρα, το Ηράκλειο και τον Ορχομενό. Όσοι ασχολούνται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και κυρίως με την Formula 1 γνωρίζουν παρά πολύ καλά τα οφέλη που προκύπτουν για τις περιοχές οι οποίες διαθέτουν αυτοκινητοδρόμιο. Θυμάστε με πόση επισημότητα ο ίδιος ο Τούρκος Πρωθυπουργός παρουσίασε ένα ανάλογο έργο στη γειτονική Κωνσταντινούπολη και βεβαίως όλοι μας μάθαμε για τους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες στη διάρκεια των αγώνων Formula 1, που έγιναν εκεί».
Στη συνέχεια ανέφερε ότι είναι έτοιμοι να καταθέσουν τα επιχειρήματα στην κυβέρνηση προκειμένου να τους πείσουν για να αναλάβουν το έργο. «Είμαστε έτοιμοι να πείσουμε την κυβέρνηση με επιχειρήματα. Είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε για την περιοχή μας ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο το οποίο θα βοηθήσει τα μέγιστα στον τουρισμό και άρα στην οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας. Στη διεκδίκηση τόσο μεγάλων έργων δεν χωρούν κομματικές αντιπαλότητες ούτε σκοπιμότητες ούτε αντιπαραθέσεις. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να το πετύχουμε».
Κλείνοντας παρέθεσε τους λόγους για τους οποίους η συμπρωτεύουσα μπορεί να φιλοξενήσει ένα τέτοιο γεγονός. «Το πλούσιο αγωνιστικό πρόγραμμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού με ετήσια διάρκεια θα προσελκύσει επισκέπτες από κάθε γωνιά της γης αλλά πολλούς περισσότερους από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Νοτιοανατολική Ευρώπη λόγω κυρίως γειτνίασης μια και οι χιλιομετρικές αποστάσεις είναι μικρές. Πρόταση μας είναι το έργο αυτό να λάβει την επωνυμία “Αυτοκινητοδρόμιο Μακεδονίας” και να καταχωρηθεί παγκοσμίως. Αν δούμε τις βασικότερες των προϋποθέσεων που θέτει το Προεδρικό Διάταγμα θα δούμε ότι η περιοχή μας είναι εκ των προτέρων η ισχυρότερη υποψηφιότητα. Με ταχείς και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους, με ολοκληρωμένη σύντομα την επέκταση του διαδρόμου προσαπογειώσεων, με σύγχρονα Νοσοκομεία, με ξενοδοχειακές μονάδες υψηλού επιπέδου, με ξεχωριστούς αρχαιολογικούς χώρους, με μοναδικά παραθαλάσσια θέρετρα και με πλήθος άλλων υποδομών. Οι παραπάνω προδιαγραφές μας οδηγούν σε αναζήτηση χώρου στο Βορειοδυτικό τμήμα του νομού γι’ αυτό και βρίσκονται εδώ οι δήμαρχοι Λαγκαδά, Μυγδονίας, Ασσήρου και Λαχανά, με τους οποίους την περασμένη εβδομάδα είχαμε μια πρώτη ενημερωτική συνάντηση, με την προεδρία του αναπληρωτή νομάρχη Διονύση Ψωμιάδη».
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
από epgiorgos82 » 20:41 pm 18 02 2007
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
Αλόνσο: «Δεν θα μου λείψει ο Σουμάχερ»
από epgiorgos82 » 21:28 pm 15 03 2007
Πεπεισμένος ότι είναι σε θέση να διεκδικήσει για τρίτη συνεχόμενη φορά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, εμφανίζεται ο Φερνάντο Αλόνσο αν και από τη φετινή περίοδο θα αγωνίζεται με την ομάδα της McLaren. Η αγγλική ομάδα δεν πήρε ούτε μία νίκη μέσα στο 2006, αλλά ο Ισπανός πιλότος στοχεύει να το αλλάξει αυτό αρχής γενομένης από το Γκραν Πρι της Αυστραλίας.
«Είμαι σε καλύτερη θέση από την ομάδα της Renault και είμαι ευτυχισμένος», δήλωσε ο Αλόνσο και συνέχισε: «Είναι πιο εύκολο να προσεγγίζεις τους αγώνες έχοντας κερδίσει δύο συνεχόμενες φορές τον τίτλο. Είμαι πραγματικά πεπεισμένος για το πρωτάθλημα και θα προσπαθήσουμε να επαναλάβουμε αυτήν την επιτυχία». Ο 25χρονος οδηγός εντυπωσίασε κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών με το νέο μονοθέσιο της McLaren, αλλά όλοι στο «στρατόπεδο» της ομάδας περιμένουν να δουν τις δυνατότητες της MP4-22 σε συνθήκες αγώνα.
«Ο πρώτος αγώνας είναι πάντα διαφορετικός και κρύβει εκπλήξεις για όλους μας», τόνισε ο πρώην πιλότος της Renault και συμπλήρωσε: «Για να δούμε τις πραγματικές δυνατότητες του μονοθεσίου θα χρειαστούμε τρεις με τέσσερις αγώνες περίπου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορούμε να τα πάμε καλά και έχουμε βελτιώσει το αυτοκίνητο από τις τελευταίες δοκιμές πριν τον αγώνα της Μελβούρνης, οπότε θα είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί».
Οι Ferrari, McLaren, Renault και BMW φαντάζουν ως τα φαβορί για την κατάκτηση του φετινού τίτλου, ωστόσο ο νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην ιστορία του αθλήματος, επισήμανε ότι ο βασικός τους αντίπαλος είναι η «σκουντερία», ακόμα και αν δεν έχει πλέον στις τάξεις της των επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Μίκαελ Σουμάχερ. «Η Ferrari είναι πραγματικά δυνατή. Δεν θα μου λείψει όμως ο Σουμάχερ».
sport fm
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
από epgiorgos82 » 18:51 pm 17 03 2007
Το πρώτο γκραν πρι της χρονιάς θα διεξαχθεί ξημερώματα Κυριακής(05:00) ώρα Ελλάδας στο «Άλμπερτ Παρκ» της Μελβούρνης και όπως φάνηκε από τα δοκιμαστικά ο αγώνας αναμένεται συναρπαστικός.
Ο Ραϊκόνεν μετά την κατάληψη της πρώτης θέσης φάνηκε ικανοποιημένος από την πρώτη του επιτυχία με την Φεράρι στις δηλώσεις του: «Ξοδέψαμε αρκετό χρόνο για να στήσουμε ένα καλό αμάξι. Για ένα γύρο δεν ήταν το ιδανικό, τουλάχιστον για μένα, αλλά το σημαντικό ήταν ότι ήταν γρήγορο. Έχουμε ένα καλό πακέτο για τον αγώνα οπότε είμαι πιο σίγουρος για τον αγώνα παρά για τα δοκιμαστικά. Μπορεί να είναι μια περίεργη κούρσα αλλά θα κάνουμε το καλύτερο και ελπίζω να κερδίσουμε».
Στον αντίποδα ευχαριστημένος έμεινε και ο Φερνάντο Αλόνσο: «Πιστεύω στο τέλος ήμασταν εκεί και η 2η θέση είναι φανταστική είδηση για την ομάδα. Έχουμε κάνει τεράστια βήματα μπροστά σε σχέση με πέρσι και πρέπει να πω ένα ευχαριστώ στην ομάδα. Ελπίζω να γίνει μια κλειστή κούρσα αύριο και πιστεύω θα είναι ενδιαφέρουσα γιατί είμαστε αρκετά ανταγωνιστικοί».
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των δοκιμαστικών:
1)Ραϊκόνεν (Φεράρι) 1.26.072
2)Αλόνσο (ΜακΛάρεν) 1.26.493
3)Χάιντφελντ (BMW) 1.26.556
4)Χάμιλτον (ΜακΛάρεν) 1.26.755
5)Κούμπιτσα(BMW) 1.27.347
6)Φισικέλα(Ρενό) 1.27.634
7)Ουέμπερ(Ρεντ Μπουλ-Ρενό) 1.27.934
Τρούλι(Τογιότα) 1.28.404
9)Σουμάχερ(Τογιότα) 1.28.692
10)Σάτο(Σούπερ Αγκούρι) 1.28.871
11)Ντέιβιντσον(Σούπερ Αγκούρι)
12)Νίκο Ρόσμπεργκ(Γουίλιαμς-Τογιότα)
13)Χάικι Κοβαλάινεν(Ρενό)
14)Τζένσον Μπάτον(Χόντα)
15)Αλεξάντερ Βουρτς(Ουίλιαμς-Τογιότα)
16)Φελίπε Μάσα(Φεράρι)
17)Ρούμπενς Μπαρικέλο(Χόντα)
18)Σκοτ Σπιντ(STR-Φεράρι)
19)Ντέιβιντ Κούλτχαρντ(Ρεντ Μπουλ Ρενό)
20)Βιταντόνιο Λιούτσι(STR-Φεράρι)
21)Άντριαν Σούτιλ(Σπάικερ-Φεράρι)
22)Κρίστγιαν Άλμπερς(Σπάικερ-Φεράρι)
sport fm 94.6
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
από vlaxogomenos » 18:53 pm 17 03 2007
Ο πονηρος δικαιολογειται...
Ο βλακας επιμενει...
-
vlaxogomenos - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 744
- Εγγραφή: 23:15 pm 13 02 2007
- Τοποθεσία: Εξαρχεια-Λιβαδεια (Βοιωτιας)
από epgiorgos82 » 22:45 pm 18 03 2007
Διαβάστηκε 5004 φορές
Τελ. ενημ/ση: 18.03.2007 12:43
Πρώτος από την αρχή ως το τέλος ο Κίμι Ραϊκόνεν.
Άξιος διάδοχος του Μίχαελ Σουμάχερ απέδειξε πως είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος στο επίσημο ντεμπούτο του με τη Ferrari ήταν ο μεγάλος νικητής στο Grand Prix της Μελβούρνης, με το οποίο άνοιξε η αυλαία για το πρωτάθλημα του 2007 στη Formula 1. Ο Φιναλνδός πιλότος ξεκινώντας από την pole position δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία και έφτασε σε μια άνετη επικράτηση.
Δεύτερος ήταν ο παγκόσμιος πρωταθλητής και αντίπαλος δέος, Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος με τη σειρά του κάθισε για πρώτη φορά σε αγώνα πρωταθλήματος πίσω από το τιμόνι της McLaren-Mercedes, όπου μέχρι πέρυσι βρισκόταν ο Ραϊκόνεν. Η έκπληξη ήρθε από τον Λιούις Χάμιλτον, που τερμάτισε στην τρίτη θέση με την άλλη McLaren-Mercedes. Ο 22χρονος πιλότος στο ντεμπούτο του στη Formula 1 κατάφερε να ανέβει στο πόντιουμ των νικητών, κάτι που τελευταία φορά συνέβη το 1996 όταν και πάλι στη Μελβούρνη ο Ζακ Βιλνέβ με Williams είχε τερματίσει στη δεύτερη θέση πίσω από τον ομόσταυλό του, Ντέιμον Χιλ.
Τέταρτος ήταν ο Νικ Χάιντφελντ με BMW Sauber, στην πέμπτη θέση βρέθηκε ο Νικ Χάιντφελντ με BMW Sauber, ενώ έκτος ήταν ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα με Renaul. O Φελίπε Μάσα που υποχρεώθηκε να ξεκινήσει από τη 16η θέση λόγω ενός προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων στα επίσημα δοκιμαστικά, κατάφερε να τερματίσει τελικά στην έκτη θέση. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Νίκο Ρόζμπεργκ με Williams-Toyota και Ραλφ Σουμάχερ με Toyota. Οι δύο Honda δεν τα κατάφεραν καλά, αφού ο Ρούμπενς Μπαρικέλο ήταν 11ος και ο Τζένσον Μπάτον 15ος.
Αξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά σε αγώνα εφαρμόστηκε ο νέος κανονισμός που υπαγορεύει στις ομάδες να χρησιμοποιούν δύο ήδη ελαστικών, οι περισσότερες εξ αυτών προτίμησαν να ξεκινήσουν τον αγώνα με τα σκληρά ελαστικά και να τερματίσουν με τα μαλακά.
Ο επόμενος αγώνας πρωταθλήματος της Formula 1, δεύτερος κατά σειρά, θα γίνει στις 8 Απριλίου στο Σεπάνγκ της Μαλαισίας.
Η τελική κατάταξη στο Grand Prix της Μελβούρνης:
1. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) Ferrari 1:25, 28.770
2. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία) McLaren-Mercedes +7.2
3. Λιούις Χάμιλτον (Μ.Βρετανία) McLaren-Mercedes +18.5
4. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία) BMW Sauber +38.7
5. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία) Renault +1:06,4
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) Ferrari +1:06,8
7. Νίκο Ρόζμπεργκ (Γερμανία) Williams-Toyota +έναν γύρο
8. Ραλφ Σουμάχερ (Γερμανία) Toyota +έναν γύρο
9. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία) Toyota +έναν γύρο
10. Χάικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία) Renault +έναν γύρο
11. Rubens Barrichello (Brz) Honda +έναν γύρο
12. Τακούμα Σάτο (Ιαπωνία) Super Aguri-Honda +έναν γύρο
13. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία) Red Bull-Renault +έναν γύρο
14. Βιταντόνιο Λιούτσι (Ιταλία) Toro Rosso-Ferrari +έναν γύρο
15. Τζένσον Μπάτον (Μ.Βρετανία) Honda +έναν γύρο
16. Άντονι Ντέιβιντσον (Μ.Βρετανία) Super Aguri-Honda two laps 17 Adrian Sutil (Ger) Spyker-Ferrari +2 γύροι
Αποσύρθηκαν:
Αλεξάντερ Βουρτς (Αυστρία) Williams-Toyota μετά από 48 γύρους
Ντέιβιντ Κούλθαρντ (GB) Red Bull-Renault μετά από 48 γύρους)
Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία) BMW Sauber μετά από 36 γύρους
Σκοτ Σπιντ (ΗΠΑ) Toro Rosso-Ferrari μετά από 28 γύρους
Κρίστιαν Άλμπερς (Ολλανδία) Spyker-Ferrari μετά από δέκα γύρους
Η βαθμολογία των οδηγών
1. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) 10
2. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία) 8
3. Λιούις Χάμιλτον (Μ.Βρετανία) 6
4. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία) 5
5. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία) 4
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) 3
7. Νίκο Ρόζμπεργκ (Γερμανία) 2
8. Ραλφ Σουμάχερ (Γερμανία) 1
H βαθμολογία των κατασκευαστών
1. McLaren-Mercedes 14
2. Ferrari 13
3. BMW Sauber 5
4. Renault 4
5. Williams-Toyota 2
6. Toyota 1
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
από epgiorgos82 » 20:30 pm 28 03 2007
Στροφή με το όνομά του θα αποκτήσει σύντομα ο Γερμανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1, Μίκαελ Σουμάχερ, στην πίστα που βρίσκεται μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά από τη γενέτειρά του. Συγκεκριμένα, ένα από τα «S» του Νίρμπουργκρινγκ (ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί ποιο θα είναι αυτό) πρόκειται κατά τη διάρκεια της χρονιάς να ονομαστεί «Το S του Σουμάχερ».
Ο 38χρονος Γερμανός, ο οποίος αποσύρθηκε από την ενεργό δράση την περασμένη σεζόν έχοντας ξαναγράψει τα βιβλία των ρεκόρ του συγκεκριμένου σπορ, θα παρακολουθήσει από κοντά τον αγώνα που θα διεξαχθεί στη συγκεκριμένη πίστα τον προσεχή Ιούλιο και θα τιμηθεί από τους ιθύνοντες του σιρκουί.
«Ο Μίκαελ Σουμάχερ θα είναι εδώ για το GP που θα διεξαχθεί στις 22 Ιουλίου και κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου θα του αφιερώσουμε μία στροφή, η οποία θα πάρει το όνομά του», δήλωσε ο πρόεδρος της πίστας Βάλτερ Κάφιτς.
«Είναι τεράστια τιμή για μένα να υπάρχει μία στροφή με το όνομά μου στην πίστα που βρίσκεται τόσο κοντά στο σπίτι που γεννήθηκα», δήλωσε ο πολυπρωταθλητής στην Cologne Express.
Κατά τη διάρκεια της 15ετούς καριέρας του στην F1, o «Σούμι» κατέκτησε 5 φορές τη νίκη στο Νίρμπουργκρινγκ, ενώ η μεγαλύτερη από αυτές θεωρείται αυτή του 1995, όταν και κάλυψε απόσταση 42 δευτερολέπτων από τον Ζαν Αλεζί μέσα σε μόλις 25 γύρους, για να προσπεράσει τελικά τον Γάλλο στον προτελευταίο γύρο του αγώνα
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
από epgiorgos82 » 01:21 am 10 04 2007
1. Φερνάντο Αλόνσο McLaren-Mercedes 1:32:14.930
2. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes +17.557
3. Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari +18.339
4. Νικ Χάιντφελντ BMW Sauber +33.777
5. Φελίπε Μάσα Ferrari +36.705
6. Τζιανκάρλο Φιζικέλα Renault +1:05.638
7. Γιάρνο Τρούλι Toyota +1:10.132
8. Χέικι Κοβαλάινεν Renault +1:12.015
9. Αλεξάντερ Βουρτς Williams-Toyota +1:29.924
10. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault +1:33.556
11. Ρούμπενς Μπαρικέλο Honda +1 γύρος
12. Τζάνσον Μπάτον Honda +1 γύρος
13. Τακούμα Σάτο Super Aguri-Honda +1 γύρος
14. Σκοτ Σπιντ Toro Rosso-Ferrari +1 γύρος
15. Ραλφ Σουμάχερ Toyota +1 γύρος
16. Άντονι Ντέιβιντσον Super Aguri-Honda +1 γύρος
17. Βιταντόνιο Λιούτσι Toro Rosso-Ferrari +1 γύρος
18. Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW Sauber +1 γύρος
Αποσύρθηκαν:
Νίκο Ρόζμπεργκ Williams-Toyota (στον 44ο γύρο)
Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull-Renault (στον 37ο γύρο)
Κρίστιαν Άλμπερς Spyker-Ferrari (στον 8ο γύρο)
Άντριαν Σούτιλ Spyker-Ferrari (στον 1ο γύρο)
Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα των οδηγών
1. Φερνάντο Αλόνσο (McLaren-Mercedes) 18
2. Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) 16
3. Λιούις Χάμιλτον (McLaren-Mercedes) 14
4. Νικ Χάιντφελντ (BMW Sauber) 10
5. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Renault) 7
6. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 7
7. Νίκο Ρόζμπεργκ (Williams-Toyota) 2
8. Γιάρνο Τρούλι (Toyota) 2
9. Ραλφ Σουμάχερ (Toyota) 1
10. Χέικι Κοβαλάινεν (Renault) 1
Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών
1. McLaren-Mercedes 32
2. Ferrari 23
3. BMW Sauber 10
4. Renault 8
5. Toyota 3
6. Williams-Toyota 2
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
Ο Μπέρνι Έκλστοουν πάντα αναζητεί τρόπους προώθησης της F1 σ
από epgiorgos82 » 01:25 am 10 04 2007
Την πρόθεσή του να αυξήσει μελλοντικά τους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1 σε 20 επανέλαβε ο Μπέρνι Έκλστοουν. Στην παρούσα φάση τα GPs που διεξάγονται ετησίως είναι 17, όμως το μεγάλο αφεντικό του σπορ διαρκώς επιδιώκει την εξάπλωση της F1 σε νέες αγορές.
«Είναι εύκολο να φανταστώ ένα πρωτάθλημα με 20 αγώνες. Το Μεξικό, η Ινδία και η Ρωσία θα μπορούσαν να είναι οι χώρες που θα φιλοξενήσουν τα τρία επιπλέον GPs. Η Νότιος Κορέα είναι και αυτή υποψήφια», δήλωσε ο 77χρονος, ο οποίος ουσιαστικά κινεί τα νήματα για οποιαδήποτε σημαντική αλλαγή που αφορά την F1.
«Όσο διεξάγονται αγώνες σε χώρες που αποτελούν νέες αγορές για την F1, τόσο ευκολότερο θα είναι για αυτές τις χώρες να βρουν σπόνσορες», τόνισε ο δαιμόνιος επιχειρηματίας.
Ο Έκλστοουν επιβεβαίωσε επίσης τις φήμες για διεξαγωγή σύντομα ενός νυχτερινού αγώνα, ενώ ταυτόχρονα υπογράμμισε ότι καμία πίστα δεν θα πρέπει να θεωρεί ότι η συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι εξασφαλισμένη στην περίπτωση που οι ιθύνοντές της δε σέβονται τις αποφάσεις της FIA.
«Ένας νυχτερινός αγώνας θα ήταν ιδανικός για μια χώρα της Ασίας, διότι, εξαιτίας της διαφοράς ώρας που υπάρχει, θα μεταδιδόταν ακριβώς την κατάλληλη ώρα (κατά τη διάρκεια του μεσημεριού) στην Ευρώπη. Παράλληλα θα ήταν κάτι πολύ θεαματικό για κάποιον να το δει».
«Η F1 είναι ένας υπερ-εθνικός θεσμός. Ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όχι ένα Πρωτάθλημα που συνδέεται με κάποιες συγκεκριμένες χώρες. Αν δεν υπάρχει σεβασμός στις πολιτικές μας εκ μέρους μιας χώρας, είμαστε υποχρεωμένοι να αναζητήσουμε πίστα κάπου αλλού», κατέληξε κατηγορηματικά ο Έκλστοουν.
ΠΗΓΗ:http://www.sport-fm.gr/news.jsp?newsID=81281
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
από epgiorgos82 » 23:18 pm 15 04 2007
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
13 χρόνια χωρίς εΣΕΝΑ
από epgiorgos82 » 14:07 pm 06 05 2007
Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού έγιναν μάρτυρες, σε ζωντανή μετάδοση, της μεγαλύτερης τραγωδίας που έζησε ποτέ η F1. Μπροστά στις μικρές οθόνες, που μετέφεραν την εικόνα του αγώνα της Ίμολα σε κάθε γωνιά της γης, ο Άιρτον Σένα άφηνε την τελευταία του πνοή, υποκύπτοντας από «Βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και ακατάσχετη αιμορραγία»-όπως το επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν ανέφερε.
Ο Άιρτον Σένα ντα Σίλβα, όπως ήταν το πλήρες όνομά του, γεννήθηκε στις 21 Μαρτίου του 1960 στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας. Υπήρξε ο γιος ενός εύπορου μεγαλοκτηματία, ο οποίος, από τα πρώτα βήματα της ζωής του μικρού Σένα, τον ενθάρρυνε να ασχοληθεί με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το πρώτο αυτοκίνητο, πίσω από το τιμόνι του οποίου βρέθηκε ο Σένα σε ηλικία μόλις τεσσάρων ετών, ήταν ένα καρτ, το οποίο ο πατέρας του δε μπόρεσε να του αρνηθεί-παρά τις ενστάσεις του για το νεαρό της ηλικίας του τετράχρονου.
Ο Σένα άρχισε να συμμετέχει σε επίσημους αγώνες καρτ στη «νόμιμη» ηλικία των 13 ετών. Έχοντας να αντιμετωπίσει πολύ πιο έμπειρους αντιπάλους, ο μικρός Βραζιλιάνος έδειξε από την πρώτη στιγμή την αξία του, παίρνοντας στην παρθενική του συμμετοχή την pole position. Οι αντίπαλοί του δε μπορούσαν να τον ακολουθήσουν στις ευθείες, καθώς ο Σένα ήταν πολύ πιο ελαφρύς από τους ανταγωνιστές του, αλλά στις στροφές ο νεαρός -φυσιολογικά- υστερούσε, τουλάχιστον προσωρινά… Ο πρώτος τίτλος, που κατέκτησε ποτέ ο μεγάλος Βραζιλιάνος, ήταν το Πρωτάθλημα Καρτ Νοτίου Αμερικής το 1977, ενώ ήρθε δεύτερος αρκετές φορές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καρτ, χωρίς πάντως να καταφέρει ποτέ να το κατακτήσει.
Το 1981 ήρθε η ώρα για να μετακομίσει ο ταλαντούχος νεαρός στην Ευρώπη, για να συμμετάσχει στη βρετανική Formula Ford 1600, έναν θεσμό τον οποίο και κατέκτησε την ίδια χρονιά. Την επόμενη χρονιά, ο Σένα κερδίζει το βρετανικό και το ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Formula Ford 2000. Είναι ήδη φανερό ότι ένα μεγάλο αστέρι έχει αρχίσει να γεννιέται. Το 1983 ο Σένα μπαίνει για πρώτη φορά σε κόκπιτ μονοθεσίου της F1, δοκιμάζοντας τα σασί των Williams, McLaren, Brabham και Toleman.
Η μεγάλη ώρα του Βραζιλιάνου έχει φθάσει. Οι επιδόσεις του στις δοκιμές δεν παιρνούν απαρατήρητες από τους ιθύνοντες της Toleman, οι οποίοι του εμπιστεύονται το βολάν του ενός μονοθεσίου τους για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 του 1984. Στο GP του Μονακό εκείνης της χρονιάς, ο Σένα ανεβαίνει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο podium, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση. Το ανερχόμενο αστέρι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα ανέβει άλλες δυο φορές στο βάθρο των νικητών μέχρι το τέλος της χρονιάς και θα συλλέξει τελικά 13 βαθμούς στην πρώτη του σεζόν στην F1.
Το 1985 ο Σένα πάει στη Lotus. Στις 21 Απριλίου, στην πίστα του Εστορίλ στην Πορτογαλία, ο 25χρονος -τότε- Σένα παίρνει την πρώτη του νίκη, μετά από ρεσιτάλ που δίνει στο βρεγμένο -λόγω καταρρακτώδους βροχής- σιρκουί. Το τέλος του 1985 βρίσκει τον Σένα στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος με 38 βαθμούς. Η επόμενη χρονιά με τη Lotus είναι ακόμα καλύτερη για το ίδιο, αφού την ολοκληρώνει πάλι στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας, έχοντας αυτή τη φορά πάρει 8 pole positions, 6 podiums και συνολικά 55 βαθμούς. Το 1987, στην τελευταία του χρονιά στη Lotus, ο Βραζιλιάνος τερματίζει στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος. Τα καλύτερα δεν είχαν έρθει ακόμα για τον ταλαντούχο πιλότο…
Το 1988 αποτέλεσε τη χρονιά-σταθμό για την καριέρα του. Παίρνει μεταγραφή για τη McLaren, για να αποτελέσει τον ομόσταυλο του -ήδη δυο φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή- Αλέν Προστ. Οι μάχες των δυο μένουν παροιμιώδεις. Όμως ο Σένα επικρατεί και στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα σε όλους ότι είναι ο κορυφαίος. Είναι πια ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Το 1989 αποτυγχάνει να υπερασπιστεί τον τίτλο του όταν συγκρούεται με τον Προστ στη Σουζούκα. Ο Προστ φεύγει στο τέλος της χρονιάς για τη Ferrari και τα επόμενα δυο πρωταθλήματα (1990 και 1991) καταλήγουν στον άνθρωπο που στο μεταξύ όλοι οι αντίπαλοί του (προεξέχοντος του Νάιτζελ Μάνσελ) παραδέχονται ότι είναι -μακράν- ο καλύτερος οδηγός που υπάρχει.
Το 1992 και το 1993 οι Williams βρίσκονται πολύ μακριά από τον ανταγωνισμό, αλλά ο Σένα, χωρίς να είναι σε θέση να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, συνεχίζει να παίρνει νίκες, pole positions και διακρίσεις, κόντρα στα πανίσχυρα μονοθέσια της ομάδας του Φρανκ Γουίλιαμς.
Το 1994, μετά από 6 συναπτά έτη πίσω από τα πηδάλια της McLaren -και τρεις κατακτήσεις του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος των Οδηγών- ο Σένα αποφασίζει να ρισκάρει, παίρνοντας μεταγραφή για τη Williams. Η χρονιά ξεκινάει άσχημα, με ισάριθμες εγκαταλείψεις στους δυο πρώτους αγώνες της χρονιάς και συνεχίζεται με τον τραγικό τρόπο που όλοι γνωρίζουν στην πίστα της Ίμολα…Ο Μίκαελ Σουμάχερ βρίσκεται ακριβώς πίσω από το Σένα τη στιγμή της μοιραίας σύγκρουσης. Το παλιό αστέρι ανοίγει το δρόμο για να αναδειχθεί το νέο, όπως θα έλεγε ο Νίτσε…
Ο Άιρτον Σένα κατέκτησε κατά τη διάρκεια της δεκαετούς του καριέρας στην F1 3 Παγκόσμια Πρωταθλήματα, 41 νίκες, 65 pole positions, ενώ στο ενεργητικό του καταγράφονται επίσης και 19 ταχύτεροι γύροι, 80 podiums και συνολικά 610 βαθμοί.
Ποτέ άλλοτε όμως οι αριθμοί δε φάνταζαν τόσο ανίκανοι να αναδείξουν το μεγαλείο ενός αθλητή. Του οδηγού που χόρευε στη βροχή όταν οι αντίπαλοί του πάλευαν να κρατηθούν εντός πίστας. Του ανθρώπου που, εξαιτίας της ιδιαίτερης κοσμοθεωρίας του, χαρακτηρίστηκε πολλές φορές «σνομπ» από αυτούς που δεν είχαν την ευκαιρία να τον γνωρίσουν καλύτερα. Του ανθρώπου που είχε -όπως όλοι οι Βραζιλιάνοι- ιδιαίτερα στενή σχέση με το Θεό, από τον οποίο, όπως έλεγε, αντλούσε πάντα τη δύναμη για να συνεχίζει στο δρόμο των επιτυχιών.
Είχε κάποτε δηλώσει: «Αν έχω στην καριέρα μου κάποιο σοβαρό ατύχημα, θέλω, ότι είναι να γίνει, να γίνει μια και έξω. Δε θέλω να καταλήξω σε αναπηρικό καρότσι ή σε νοσοκομείο υποφέροντας από βαριά τραύματα. Θέλω να ζήσω μια ζωή πλήρη και έντονη, διότι τέτοιος άνθρωπος είμαι». Ο Θεός άκουσε την ευχή του Σένα και τον πήρε κοντά Του. Το πιο πιθανό είναι ότι ο Ύψιστος ήθελε να βλέπει τον κορυφαίο οδηγό όλων των εποχών να κάνει βόλτες στις λεωφόρους του Παραδείσου…
Επιμέλεια: Γιώργος Μπασάκης
πηγή: http://www.sportfm.gr
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
«Σφαίρα» ο Μάσα!
από epgiorgos82 » 21:58 pm 13 05 2007
Αναλυτικά η κατάταξη
1 F. Massa Ferrari 1:31:36.230
2 L. Hamilton McLaren + 6.670
3 F. Alonso McLaren + 17.456
4 R. Kubica BMW + 31.615
5 D. Coulthard Red Bull + 58.331
6 N. Rosberg Williams + 59.538
7 H. Kovalainen Renault + 62.128
8 T. Sato Super Aguri + 1 γύρο
9 G. Fisichella Renault + 1 γύρο
10 R. Barrichello Honda + 1 γύρο
11 A. Davidson Super Aguri + 1 γύρο
12 J. Button Honda + 1 γύρο
13 A. Sutil Spyker F1 + 2 γύροι
14 C. Albers Spyker F1 + 2 γύροι
Η Βαθμολογία των οδηγών
1 L.HAMILTON 30
2 F.ALONSO 28
3 F.MASSA 27
4 K.RAIKKONEN 22
5 N.HEIDFELD 15
6 R.KUBICA 8
7 G.FISICHELLA 8
8 N.ROSBERG 5
9 D.COULTHARD 4
10 J.TRULLI 4
11 H.KOVALAINEN 3
12 R.SCHUMACHER 1
13 T.SATO 1
Η Βαθμολογία των κατασκευαστών
1 McLAREN 58
2 FERRARI 49
3 BMW SAUBER 23
4 RENAULT 11
5 WILLIAMS 5
6 TOYOTA 5
πηγή:http://www.sport-fm.gr/news.jsp?newsID=85867
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
Re: Μηχανοκίνητος αθλητισμός, Φορμουλα 1-Άγιο είχε ο ΚΟΥΜΠΙΤΣΑ
από epgiorgos82 » 20:08 pm 11 06 2007
μιλάμε για την F1
όπου εχθές στον αγώνα που έγινε στον Καναδά είχαμε ένα από τα πιο επικίνδυνα ατυχήματα που θα μπορούσαν να συμβούν στους αγώνες τις F1
Αναλυτικά το ιατρικό ανακοινωθέν ανέφερε τα εξής:
«Ο κ. Κούμπιτσα υπεβλήθη σε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις και δεν προβλέπεται να ακολουθήσει κάποια ιδιαίτερη θεραπεία μετά το χθεσινό του ατύχημα. Υποφέρει από ελαφριάς μορφής διάσειση και ελαφρύ διάστρεμμα στον αριστερό του αστράγαλο. Η κατάστασή του θεωρείται σταθερή και δεν υπάρχει κανένας απολύτως κίνδυνος για τη ζωή του. Η κατάσταση της υγείας του θα επανεκτιμηθεί από τους θεράποντες ιατρούς αύριο το πρωί».
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
Re: Μηχανοκίνητος αθλητισμός, Φορμουλα 1-Άγιο είχε ο ΚΟΥΜΠΙΤΣΑ
από epgiorgos82 » 19:10 pm 12 06 2007
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
Re: Μηχανοκίνητος αθλητισμός, Φορμουλα 1
από epgiorgos82 » 22:27 pm 17 06 2007
Η βαθμολογία των οδηγών
1. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία) ΜακΛάρεν 58
2. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία) ΜακΛάρεν 48
3. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) Φεράρι 39
4. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) Φεράρι 32
5. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία) BMW-Ζάουμπερ 26
6. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία) Ρενό 13
7. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία) BMW-Ζάουμπερ 12
8. Χέικι Κοβαλάινεν (Φινλανδός) Ρενό 12
Η βαθμολογία των κατασκευαστών
1. ΜακΛάρεν-Μερτσέντες 106
2. Φεράρι 71
3. BMW Ζάουμπερ 39
4. Ρενό 25
5. Γουίλιαμς-Τογιότα 13
6. Τογιότα 9
7. Ρεντ Μπουλ-Ρενό 6
8. Σούπερ Αγκούρι-Χόντα 4
9. Τόρο Ρόσο-Φεράρι 0
10. Χόντα 0
11. Σπάικερ-Φεράρι 0
-
epgiorgos82 - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 630
- Εγγραφή: 16:08 pm 20 10 2006
- Τοποθεσία: ΒΡΑΧΟΓΟΡΑΝΤΖΗ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
- Ευρετήριο Δ. Συζήτησης
- Η ομάδα • Διαγραφή cookies Δ. Συζήτησης • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]