Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από ilei » 10:33 am 11 07 2007
Ο καλός = αυτός που μου κάνει όλα τα χατίρια.
Ο κακός = αυτός που μου φέρνει πάντα αντιρισης.
Ο άσχημος = αυτός που έχει αντίθετα χρομοσωματα
απο μενα και μου γυριζουν τα μάτια
όταν τον αντικρίσω.
-
ilei - Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: 12:19 pm 22 06 2007
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από kokkinomalla » 17:47 pm 11 07 2007
Δεν καταλαβαινω κεραυνιε γιατι ενω εκφραζω την ιδια αποψη με τους περισσοτερους-ες διαλεξες εμενα για να χαρακτηρισεις ως ανιστορητη,οπως εχεις ξανακανει πολλακις.Θα σε παρακαλουσα να εισαι λιγοτερο εμπαθης απεναντι μου και συγκεκριμενα επι του θεματος ειναι αποριας αξιο που εσυ ως αντικειμενικος κριτης που εισαι παραβλεπεις την αληθεια του τιτλου της κατερινας στην ελληνικη πραγματικοτητα.
-
kokkinomalla - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 281
- Εγγραφή: 14:09 pm 20 02 2007
Re: Ο ΚΑΛΟΣ, Ο ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ!
από keravnios » 18:05 pm 11 07 2007
-
keravnios - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: 12:38 pm 03 04 2006
- Τοποθεσία: Αθήναι
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από keravnios » 18:09 pm 11 07 2007
-
keravnios - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: 12:38 pm 03 04 2006
- Τοποθεσία: Αθήναι
Re: Ο ΚΑΛΟΣ, Ο ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ!
από vlaxogomenos » 20:16 pm 11 07 2007
Ο πονηρος δικαιολογειται...
Ο βλακας επιμενει...
-
vlaxogomenos - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 744
- Εγγραφή: 23:15 pm 13 02 2007
- Τοποθεσία: Εξαρχεια-Λιβαδεια (Βοιωτιας)
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από Professor » 21:22 pm 11 07 2007
Ξαναφέρω μερικά σημεία από ένα άρθρο του Βήματος σχετικά με το θέμα :
1. H εξέγερση που άρχισε το 1821 είχε ουσιαστικά κατασταλεί (μόνο μικρές εστίες αντίστασης απέμεναν, οι οποίες ήταν θέμα χρόνου να σβήσουν και αυτές), όταν τον Ιούλιο του 1827 οι Αγγλοι, οι Γάλλοι και οι Ρώσοι αποφάσισαν να δημιουργηθεί ελληνικό κράτος, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει λίγους μήνες μετά η Ναυμαχία του Ναυαρίνου.
2. Μπορεί αυτό να μην αρέσει διόλου σε ορισμένους και να μην ταιριάζει με την εθνική μας μυθολογία, αλλά στους «δόλιους», «αναξιόπιστους» κ.ο.κ. Συμμάχους οφείλει, λοιπόν, εν πολλοίς η Ελλάδα την ανεξαρτησία της και την κρατική της (προσοχή: όχι την εθνική) υπόσταση. Οι ίδιοι αυτοί Σύμμαχοι, με την ίδια ή διευρυμένη «σύνθεση», ήταν επίσης εκείνοι που - και για δικούς τους βέβαια λόγους, αλλά το γεγονός παραμένει - προσέφεραν στην Ελλάδα τη Θεσσαλία το 1881, απέτρεψαν την προέλαση των Τούρκων προς την Αθήνα το 1897, έβαλαν την υπογραφή τους στη Συνθήκη των Σεβρών το 1920.
3. Στον ένοπλο αγώνα κατά των Τούρκων μετείχαν ποικίλων εθνικών προελεύσεων κάτοικοι του ευρύτερου γεωγραφικού χώρου, των οποίων η εθνική συνείδηση βρισκόταν εν πολλοίς στο στάδιο της διαμόρφωσης. Τόσο ο «Θούριος» του Ρήγα, με τις αναφορές του στο πλήθος των υπόδουλων στους Οθωμανούς εθνοτήτων, όσο και η καταγωγή αρκετών πρωταγωνιστών της Επανάστασης (Αρβανίτες της Υδρας και των Σπετσών, Σουλιώτες, Βλάχοι, σλαβόφωνοι κ.ά.) βεβαιώνουν «του λόγου το ασφαλές».
4. Και πάλι όχι επειδή οι Σύμμαχοι είναι εξ ορισμού «φιλέλληνες» ή «μεγαλόψυχοι», αλλά επειδή η χώρα ευτύχησε να ακολουθήσει τότε πολιτική σωστών συμμαχιών και ανοιχτών οριζόντων (αντί να παίξει τον ρόλο της μικρής «ανάδελφης» που κάθεται και κλαίει), η Ελλάδα υπήρξε η μεγάλη ευνοημένη από τη «μοιρασιά» στα Βαλκάνια μεταξύ 1910 και 1920. Ετσι η Θεσσαλονίκη έγινε «συμπρωτεύουσα» της Ελλάδας, αν και το 1912 ο πληθυσμός τής πόλης περιλάμβανε περίπου 40% Εβραίους, 25% Τούρκους, 20% Ελληνες και 15% άλλους.
5. Οταν μιλάμε συνεχώς και με τόση ευκολία για «χαμένες πατρίδες», καλό θα είναι να μην ξεχνάμε πως «χαμένες πατρίδες» υπάρχουν για όλους εκείνους τους οποίους αφορούσε η ανταλλαγή πληθυσμών, και όχι μόνο για τους Ελληνες. Χρήσιμη, από αυτή την άποψη, θα ήταν και η παράθεση ορισμένων στοιχείων που συστηματικά αγνοούμε ή αποσιωπούμε, όπως ότι στα τέλη του 19ου αιώνα στο Ρέθυμνο οι μουσουλμάνοι ήταν περισσότεροι από τους χριστιανούς, ότι τα Γιαννιτσά ήταν μία από τις ιερές πόλεις των Τούρκων ή ότι το 1913 ο ελληνικός πληθυσμός του Κιλκίς ήταν λιγότερο από 5%!
6. Τέλος, όταν γίνεται λόγος για την εκδίωξη των ελληνικών πληθυσμών από την «προαιώνια κοιτίδα» τους Μικρά Ασία, μπορεί το σχήμα αυτό να χαϊδεύει τα αφτιά των κάθε λογής «ελληνόψυχων» και «πατριδολάγνων», αλλά - δυστυχώς και πάλι γι' αυτούς - η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Με εξαίρεση ορισμένους συμπαγείς ελληνικούς πληθυσμούς, κυρίως στον Πόντο και στην Καππαδοκία, οι περισσότεροι από τους Ελληνες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν κάτω από δραματικές συνθήκες τη Μικρά Ασία το 1922-23 ήταν οικογένειες που, αναζητώντας καλύτερη τύχη, είχαν μεταναστεύσει εκεί από την ηπειρωτική Ελλάδα και από τα νησιά του Αιγαίου κατά τον 19ο αιώνα.
Αυτά, και μην ξεχνάμε: κάθε φορά που ο πειρασμός, με το πρόσωπο ενός αγγελικού στην όψη αλλά ιδιαίτερα επικίνδυνου ψευδοπατριωτισμού, χτυπά την πόρτα, ας τον ξορκίζουμε... με τη φράση του Σολωμού.
Το πλήρες κείμενο : (http://www.tovima.gr/print_article.php? ... m=A17&aa=1)
-Proff.
- Professor
- Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: 20:18 pm 23 02 2007
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από ΧΑΝΤΑΚΑΣ » 18:33 pm 14 07 2007
σήκου τι καρτερείς;
Να σηκώσεις τα παιδιά σου
να κουνήσουνε τη Γης
- ΧΑΝΤΑΚΑΣ
- Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: 00:07 am 21 01 2007
- Τοποθεσία: Χιμάρα & πάσης Ελλάδος
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από παρατηρητης » 12:17 pm 15 07 2007
φιλικα ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ.....
-
παρατηρητης - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 218
- Εγγραφή: 17:52 pm 16 11 2006
- Τοποθεσία: απο την μεση και κατω
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από tziobanis » 13:32 pm 16 07 2007
Dear Professor και ακόμη πιο dear Χάντακα
1. Έχει δίκιο ο Χάντακας και αυτό που δεν ξέρει είναι ότι ακόμη κι αν αποτύγχανε το σχέδιο Β (plan B), υπήρχε και άλλο σχέδιο, το Γ. Την επανάσταση θα την έπαιρναν στα (δώδεκα) θεϊκά τους χέρια οι Ελ με αρχηγό τους τον πρόεδρο της φιλικής εταιρίας που μόνο από εδώ μπορείτε να μάθετε ότι ήταν ο παντεράστιος Λιακοπουλέλ με την συμπαράσταση του δευτερότοκου πρίγκιπα της Ρωσίας Πουτίνοφ, ο οποίος είχε κλείσει συμφωνία με τον πανγιγάντιο Λιακοπουλέλ, για εκμετάλλευση των πετρελαίων της Θάσου, και εγκατάσταση πυρηνικής ασπίδας στα Δαρδανέλια.
Απορία: Κάτι που δεν κατάλαβα βέβαια είναι τι σόι ναυμαχία έγινε σε πλατεία.
2. Δε σε καταλαβαίνω ρε Professor.... αλλά... Κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς. Οι μπουκ από τότε έκαναν ότι ήθελαν. Δεν φτάνει που οι διαιτητές ευνόησαν σκανδαλωδώς, τη Λάρισα έναντι, της Γκεντσντερμπιλιγικί, αλλά δεν άφησαν και τη Γαλατασαράι να φτάσει στον τελικό της Αθήνας.
Απορία: Professor, if we give back Thesalia to Alia’s people, θα κερδίσουμε βραβείο fair play;
3. Όταν βρέθηκα στις Σπέτσες για διακοπές δύο πράγματα που έμαθα με συγκλόνισαν. Το πρώτο ήταν η Μπουμπουλίνα, και το δεύτερο η Μπουμπουλίνα. Κυρίως γιατί η τύπισσα έπρεπε να ζει στην εποχή μας. Κάθε μέρα πρώτο θέμα στη Λαμπίρη θα ήταν. Ο κόσμος θα αγνοούσε την ύπαρξη της Άντζελας και ο ρόλος της Θώδη θα περιοριζόταν σε δεύτερο όνομα σε πανηγύρι στο Λιανοκλάδι. Η ερωτική ζωή της Αλιμπέρτη δε θα είχε κανένα ενδιαφέρων. Η γκόμενα έκοβε τον τόπο με τα τεκνά που κυκλοφορούσε. Όσο η εποχή μύριζε μπαρούτι, και η Ελλάδα έψαχνε μέσα στις στάχτες της λήθης τις μνήμες μιας άλλης εποχής , η κυρία κάψωνε όλο και περισσότερο. Δευτερεύοντος αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως η Μπουμπουλίνα δεν ήξερε γρι ελληνικά. Και δεν ήταν η μόνη. Άλλωστε ο Κολοκοτρώνης επιθυμούσε το προσδοκόμενο ν έ ο ελληνικό κράτος να βασίζεται σε δυο θρήσκες και δυο γλώσσες (συνεπώς σε δυο εθνότητες). Αααααααα, τώρα κατάλαβα. Να δικαιωθεί αμέσως το όνομα του τετραμέγιστου γιγαντοκύκλωπα Μαυροκορδάτου, ο οποίος είχε καταλάβει τα ύπουλα σχέδια του προδότη Κολοκοτρώνη, γι αυτό τον έστειλε στη στενή, πριν προλάβει να παραδώσει την πατρίδα μας στους Τουρκλαβανολιάμπογκέγκηδες.
Απορία: Το ότι «τα γλωσσικά εργαλεία στα Βαλκάνια - ακόμα και σήμερα δεν ταυτίζονται απόλυτα με την εθνική καταγωγή ή την εθνική συνείδηση», δεν αποτελεί ένα από τα αστεία επιχειρήματα της Αλβανικής κυβέρνησης στην απεγνωσμένα κωμικοτραγική προσπάθεια της να πείσει ότι η Χιμάρα είναι αναντάμ παπαντάμ γαία αλβανική.
4. Δε σε καταλαβαίνω ρε Professor μπαντ it γουλντ μπε μπετερ να ασχολείσαι με πράγματα που ξέρεις, καθότι από μπάλα είσαι «μυρωδιάς» όπως λέει κι ο μέντορας μου ο Γεωργίου. Η πληθυσμιακή σύνθεση της Σαλλλλλονίκης ήταν και είναι η εξής: Βούλγαροι 58%, Πόντιοι 5%, Γριές 6%, Σκουλήκια 26%και το άλλο αι υπόλοιπε δημοκρατικέ δυνάμεις ήτοι Αθηναίοι, Δόξα, Σέρας και τα λοιπά και τα λοιπά.
Απορία: Το σύνθημα πρέπει να τροποπηοιθεί σε : η Μακεδονία είναι Εβραϊκή και ο Φίλιππος ο πρώτος τραπεζίτης,
5. ...Δε σε καταλαβαίνω ρε Professor. Πάντως μ’ αυτή τη λογική το Gjirokaster είχε περισσότερους Έλληνες, Το Saranta ήταν αμιγώς ελληνική πόλη, το Istanbul το ίδιο, το Sidney, το Μunich, το New York είχαν μεγάλο αριθμό Ελλήνων. Τι πάει να πει αυτό; Τώρα σε έπιασα Professor: Σας δίνουμε το Ρέθυμνο, δώστε μας τ ώ ρ α τη βασιλεύουσα και τους Αγίους Σαράντα (θέλουμε και 8 αγίους τόκο).Σας δίνουμε τα Γιαννιτσά, δώστε μας τ ω ρ α το Αργυρόκαστρο και το Μοναχό που έχουν και ελληνικά ονόματα.
Απορίες τέλος.
6. Professor μιλάμε για πολύ «στριμωξίδι» ε; Σοβαρά, τώρα κάτι θέλεις να πεις αλλά χάνεις το δίκιο σου, όσον αφορά τους Μικρασιάτες. Ο εκπατρισμός μας ή ο επαναπατρισμός (πάρετε το όπως θέλετε) μας δείχνει παράλληλες πορείες ανέγγιχτες ουσιαστικά από της διαθλάσεις του χρόνου. Σε ένα αέναο παιχνίδι ο δυνάστης του σήμερα, καταπιεσμένος του αύριο. Διδαχές στραπατσαρισμένες στα μούτρα της ιστορίας, μιας ιστορίας που υπαγορεύεται από τους νικητές αλλά γράφεται από τους ρομαντικούς, για να γίνει όταν χάσει και την τελευταία υπόνοια συναισθηματικής σύνδεσης με το «γιατί» των γεγονότων, παιχνίδι στα χέρια καιροσκόπων.
Ο Σαββόπουλος έλεγε για τον πατέρα το Μπάτη που ‘ρθε απ’ τη Σμύρνη το εικοσιδυό και μεις για τον πατέρα μας το Μπάτη που ‘ ρθε απ’ το Λόγγο το ενενήνταδυό...Σήκω ψυχή μου δώσε ρεύμα....βάλε στα ρούχα σου φωτιά...να τιναχτεί σα μαύρο πνεύμα η τρομερή μας η λ α λ ι ά....(έστω κι αν είναι ποτισμένη με το σπέρμα της διχόνοιας)
Το ρεμπέτικο της Σμύρνης μιλάει «για τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα», που τα ‘δαμε και τα ζήσαμε 70 χρόνια μετά.
Ο Πλάτωνας αφορίζει: όποιος ξεχνάει την ιστορία του είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει
Ενώ ο Χαξλέι καταλήγει πως το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν μαθαίνουν τίποτα από ήταν ιστορία τους είναι το πιο σημαντικό μάθημα της ιστορίας.
Κι από κάπου μακριά μου ένας ύμνος σιγοτραγουδιέται (λες και δεν έπαψε ποτέ):
...Κι ακαρτέρει, ακαρτέρει
Φιλελεύθερη λαλιά
Το ‘να χτύπαε τ άλλο χέρι
μέσα στην απελπησιά....
Ο μεφιστοφελής (είναι ανάμεσα σας)
-
tziobanis - Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: 05:43 am 16 07 2007
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από ΧΑΝΤΑΚΑΣ » 19:42 pm 16 07 2007
'σαι ωραίος, αλλά τι να γίνει που η καλλιτεχνική σου φύση σε κάνει και και δυσνόητο στο κοινό. Προσωπικά δεν διαφωνώ με την ψυχή αυτών που έγραψες. '
Λάθεψες όμως με τα "σχέδια" (πλάνς στα νεοελληνικά). Αν υπάρχουν ή δεν υπάρχουν τα "πλαν Β" ή αλλιώς τα "σχέδια του Πατριαρχείου και των Φαναριωτών" δεν μπορώ να σε πείσω (αν θέλεις ψάξτο μόνος). Η ουσία βέβαια δεν είναι στα πλανς που δεν πραγματοποιούνται αλλά στην πραγματικότητα (αν και εσύ μπήκες στον τρυπάκι με τα πλανς και έγραψες περί Κολοκοτρώνη και "επιθυμίες" του).
Τώρα αυτό περί Χιμάρας και Αλβανικής προπαγάνδας, ξανασκέψου το. Εμείς δεν ισχυριζόμαστε ότι είμαστε Έλληνες μόνο και μόνο επειδή μιλάμε ελληνικά και μάλιστα μια αρχαιπρεπή της εκδοχή. Αυτό ισχύει 100% μόνο για τα τρία από τα επτά - σήμερα - χωριά μας. Επίσης, ξανασκέψου πως σε περιόδους κατοχής και μάλιστα μακρόχρονης, μάλλον ο κατακτητής έχει τη δυνατότητα να επιβάλλει, με χίλιους τρόπους, τη γλώσσα του. Άρα το κριτήριο της γλώσσας ισχύει - όσο ισχύει- περισσότερο για τον ραγιά παρά για τον δυνάστη.
Πάντως με τιμά που η ταπεινότητά μου προκάλεσε τη δεύτερη εμφάνισή σου στο φόρουμ.
Ευχαριστώ για την προσοχή.
Σου εύχομαι να συνεχίσεις να ακούς την ψυχή σου.
σήκου τι καρτερείς;
Να σηκώσεις τα παιδιά σου
να κουνήσουνε τη Γης
- ΧΑΝΤΑΚΑΣ
- Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: 00:07 am 21 01 2007
- Τοποθεσία: Χιμάρα & πάσης Ελλάδος
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από kokkinomalla » 11:29 am 25 07 2007
Προσωπικά ζητάω ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ από όλους τους αδελφούς μας Μικρασιάτες για την μεγάλη ύβρη που γράφτηκε στο φόρουμ μας."
Δεν ξερω αν αυτο βοηθα την ιστορικοπολιτικη αναλυση που κανουμε εδω περα αλλα οι προπαππουδες μου(τους οποιους γνωρισα)ηταν μικρασιατες και ενα αναμεσα στα πολλα που θυμαμαι απο αυτους ειναι οτι αναπολουσαν την πατριδα τους με μεγαλη νοσταλγια χωρις να αναθεματιζουν για το διωγμο τους ουτε τουρκους ουτε ελληνες.
Και τελικα συμπεραινω οτι το αισθημα δικαιου λανθασμενα ισως το θεωρουσα ως κατι μια αντικειμενικη αληθεια(οπως σφαλλει οπως βλεπω και ο προφ)Παρολα αυτα καλο θα ειναι να αντιλαμβανομαστε οτι η ιστορια δεν μπορει να ερμηνευεται βασει των πεποιθησεων μας.Προσωπικα επειδη θελω να μοιασω στους προγονους μου δε θα ακολουθησω την πεπατημενη.
-
kokkinomalla - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 281
- Εγγραφή: 14:09 pm 20 02 2007
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από παρατηρητης2 » 13:54 pm 28 08 2007
φιλικα ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ2(αναβαθμισμενη διεθνιστικη version) .............
- παρατηρητης2
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: 12:57 pm 28 08 2007
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από παρατηρητης » 21:28 pm 05 10 2007
προς τον αντιγραφεα παρατηρητη:ρε λεβεντη αλλο νικ δεν ειχες να βαλεις?καλος @@ εισαι και για του λογου σου...
φιλικα ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ....
-
παρατηρητης - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 218
- Εγγραφή: 17:52 pm 16 11 2006
- Τοποθεσία: απο την μεση και κατω
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από kokkinomalla » 15:37 pm 06 10 2007
Ενα βιβλιο ιστοριας που υποβαθμιζει μεγαλες ιστορικες στιγμες του εθνους(π.χ.την ελληνικη επανασταση)ειναι εξισου επικινδυνο και κατακριτεο με αυτο που αποκρυπτει αλλες στιγμες μας λιγοτερης εθνικης υπερηφανιας(π.χ.τα γεγονοτα του εμφυλιου αποτελουν μια παραγραφο συνοπτικοτατη στο πρωην βιβλιο ιστοριας της γ'λυκειου)
-
kokkinomalla - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 281
- Εγγραφή: 14:09 pm 20 02 2007
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από ΧΑΝΤΑΚΑΣ » 02:44 am 07 10 2007
πιστεύεις ότι ο ελληνικός στρατός "εισέβαλλε" στη Μικρά Ασία και "βιαιοπράγησε" κατά των Τούρκων;
Μήπως πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στις λέξεις που χρησιμοποιούμε;
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αιτιολογούμε όσα ισχυριζόμαστε.
Πάντως εσύ φαίνεται πως κατάφερες να μάθεις αυτά που "αποκρύπτονται". Δεν μας κοινοποιείς τις πηγές σου να φωτιστούμε και εμείς οι καημένοι;
σήκου τι καρτερείς;
Να σηκώσεις τα παιδιά σου
να κουνήσουνε τη Γης
- ΧΑΝΤΑΚΑΣ
- Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: 00:07 am 21 01 2007
- Τοποθεσία: Χιμάρα & πάσης Ελλάδος
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από xylino spathi » 18:03 pm 07 10 2007
-
xylino spathi - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 1533
- Εγγραφή: 20:18 pm 04 12 2005
- Τοποθεσία: ΖΕΡΒΑΤΙ
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από ΧΑΝΤΑΚΑΣ » 01:39 am 08 10 2007
Να μην μας διαφεύγει όμως πως και οι πόλεμοι έχουν τους κανόνες τους. Για όποιους τους υπερβει - ένας ολόκληρος στρατός ή μέλη του - υπάρχει ο χαρακτηρισμός του "εγκληματία πολέμου" και οι ποινικές συνέπειες. Συνήθως ο νικητής επωφελείται της επικράτησής του, προβαίνει σε τέτοιους χαρακτηρισμούς και κινεί τις ανάλογες διαδικασίες (βλ. τις μεταπολεμικές και τις πρόσφατες δίκες για εγκλήματα πολέμου), ώστε να επιτύχει και την ηθική εξόντωση του αντιπάλου, τουλάχιστον στα μάτια του διεθνούς παράγοντα.
Αν γνωρίζετε το πόλεμο της Μικράς Ασίας τον χάσαμε. Ο νικητής (και σφαγέας) τουρκικός στρατός διώξε κάποιον δικαστικά; Ξέρετε κανέναν έλληνα στρατιώτη ή αξιωματικό να δικάστηκε στην Τουρκία ή αλλού για σχετικό αδίκημα; Στα - ρυπαρά - χέρια τους είχαν χιλιάδες αιχμάλωτους έλληνες στρατιώτες και αξιωματικούς. Φρόντισαν να αφανίσουν χιλιάδες αλλά για κανέναν, δεν τους πέρασε από το μυαλό, να δικάσουν και μάλιστα με τέτοιες κατηγορίες. Που να φαντάζονταν οι ανθρωπόμορφοι Τσέτες και τα κεμαλικά όρνεα, ότι μετά από ένα σχεδόν αιώνα, κάτι ελληνόπουλα θα τους εγκαλούσαν στην τάξη που δεν "τιμώρησαν" τους προγόνους τους.
Ο απελευθερωτής ελληνικός στρατός στη Μικρά Ασία, δεν κατηγορείται για γενοκτονίες κατά των αυτοχθόνων λαών ούτε φυσικά και κατά αυτών που σήμερα είναι γνωστοί ως "Τούρκοι". Απεναντίας, είναι γνωστή η δράση του κυβερνήτη Στεργιάδη στη Σμύρνη ο οποίος για να εφαρμόσει μια πολιτική άμεμπτης συμπεριφοράς προς τους οθωμανούς, δεν δίστασε ακόμα και τον ήρωα μητροπολίτη της Σμύρνης να πιάσει από τα γένια και να ξυλοφορτώσει όσους του παραπονιόντουσαν για τις πράξεις των Τούρκων. Είναι ο Στεργιάδης που χωρίς δίκη, διέταξε την εκτέλεση εύζωνα και την ταφή του στο κέντρο του γηπέδου του Πανιωνίου για μια μεμονωμένη πράξη. Το "κάνανε και αυτοί, κάναμε και εμείς είναι υπεραπλούστευση. Δεν συγκρίνενται σκόρπια και διαφόρων κατηγοριών αδικήματα με οργανωμένες και μαζικές βιαιοπραγίες, ληστείς και δολοφονίες.
Οι κεμαλικοί είναι αυτοί που εφάρμοσαν το συστηματικό και εγκληματικό σχέδιο της γενοκτονίας. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια η Τουρκία είναι αυτή που βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο και κατηγορείται για την γενοκτονία που εφάρμοσε κατά των Αρμενίων, των ντόπιων Ελλήνων (Ποντίων και Μικρασιατών), των Ασσυρίων κ.ά.. Η εγκληματική αυτή πολιτική στόχευσε και το κατάφερε να εξαφανίσει το χριστιανικό στοιχείο από τη Μικρά Ασία και να ενοποιήσει τους μουσουλμανικούς πληθυσμούς κάτω από το ψευδώνυμο του "Τούρκου".
Είναι αυτές οι πολιτικές γενοκτονίας που έμειναν ατιμώρητες καθώς οι ηττημένοι πάσχιζαν να μαζέψουν τις σάρκες τους. Και αυτή η ατιμωρησία είναι που έκανε το Χίτλερ να αναφωνήσει "και ποιος θυμάται σήμερα τους Αρμενίους", όταν κάποιοι προσπάθησαν να ανακόψουν τα δικά του σχέδια γενοκτονιών.
Στις μέρες μας θα έχετε ακούσει για τους μακροχρόνιους αγώνες των Αρμενίων και των Ποντίων για την αναγνώριση του εγκλήματος της γενοκτονίας από το τουρκικό κράτος. Ίσως θα γνωρίζετε ότι ορισμένες χώρες (πχ Βέλγιο) θεωρούν ποινικό αδίκημα την αμφισβήτηση της αρμενικής γενοκτονίας. Μπορεί ακόμα να έχετε ακούσει και τους εκπροσώπους των Κούρδικων οργανώσεων που στο πλαίσιο της εθνικής τους απελευθέρωσης και αυτογνωσίας, αναγνωρίζουν ότι χρησιμοποιήθηκαν σε αυτές τις γενοκτονίες - όπως και οι Λαζοί και άλλες μουσουλμανικές εθνότητες και λαότητες της περιοχής.
Ας πάψουμε τα κούφια λόγια και ας μην βγάζουμε τα μάτια μας.
Ο ελληνικός στρατός δεν πήγε να σκλαβώσει, ούτε "εισέβαλε" σε ξένα χώματα. Πήγε να απελευθερώσει ελληνικούς πληθυσμούς - αλλού τα κατάφερε και αλλού όχι. Αλίμονο αν μοιρολατρούμε και διαγράφουμε το δικαίωμά μας να επιστρέφουμε στους τόπους απ' όπου μας εκδίωξαν οι επιδρομείς.
Ο ελληνικός στρατός ξεκίνησε την απελευθερωτική του προσπάθεια το 1912 και τα παλικάρια εκείνης της εποχής πολεμούσαν για μια δεκαετία. Εκατοντάδες χιλιάδες νέοι ξεκίνησαν από διάφορα μέρη της Παλαιάς Ελλάδας, των σκλαβωμένων περιοχών, ακόμα και από την Αμερική και με ενθουσιασμό εντάχθησαν στον στρατό με σκοπό να λευτερωθεί η Πατρίδα και να αναπνεύσει ο λαός μας. Δεκάδες χιλιάδες από αυτά τα φανταράκια άφησαν τα κοκαλάκια τους στην Ήπειρο (νότια και βόρεια), στη Μακεδονία, τη Θράκη, το Αιγαίο τη Μικρά Ασία κ.ά., για να έρθουμε εμείς, τα καμάρια τα δισέγγονά τους - άψυχα και αμόρφωτα - να τους μουτζώσουμε και να τους φτύσουμε: "κορόϊδα (εθνικιστές και φασίστες) παπούδες, δεν κάθοσταν στα αυγά σας, στα ... τέτοια μας και αν η Ελλάδα υπήρχε σήμερα ή αν είχε μείνει στη Λαμία".
σήκου τι καρτερείς;
Να σηκώσεις τα παιδιά σου
να κουνήσουνε τη Γης
- ΧΑΝΤΑΚΑΣ
- Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: 00:07 am 21 01 2007
- Τοποθεσία: Χιμάρα & πάσης Ελλάδος
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από lazos » 09:19 am 08 10 2007
όταν πουλούν παλικαριές κι εγωισμούς οι άλλοι
-
lazos - Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 1294
- Εγγραφή: 05:14 am 16 12 2005
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος
από Human » 15:30 pm 08 10 2007
Τα κριτηρια αλλαζουν αναλογως διαθεσης η' ημερας;
Υ.Γ. Μου κοψες το γελιο και σοβαρεψα
-
Human - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 413
- Εγγραφή: 01:29 am 26 07 2006
- Τοποθεσία: W&W
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
- Ευρετήριο Δ. Συζήτησης
- Η ομάδα • Διαγραφή cookies Δ. Συζήτησης • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]